Desenvolupar competències emocionals i de comunicació, amb l'objectiu de prendre consciència de les pròpies emocions i comprendre els sentiments dels altres, adoptant una actitud social més assertiva i empàtica que repercutirà en el desenvolupament professional i personal.
Solicitar informació

Beneficis del curs

  • Aprendran eines per evitar l'alteració emocional i l'eclipsi de la capacitat racional, aprenent a controlar la tirania dels estats d'ànims.
  • En aquest curs els participants podran trobar, integrar i millorar les seves habilitats de comunicació per transmetre les seves idees i missatges de manera clara i assertiva, seran conscients de l'impacte que volen crear en les seves relacions laborals i personals amb l'adequat autocontrol emocional.

Dirigit a

El curs està dirigit als Equips de Direcció, Executius, Gerents Departamentals, Equips Comercials, Vendes, etc.

Metodologia

Curs dinàmic i d'aprenentatge experiencial.

Envia'ns un missatge

Para poder mejorar nuestros servicios, utilizamos cookies que nos permiten obtener estadisticas de los usuarios. Si continua navegando consideramos que accepta su utilización. Más información X Cerrar